Nasza witryna koszysta z plików cookies w celu zapewnienia jeszcze lepszych usług serwisu zgodnie z /news/n/134/Polityka-prywatnosci. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.
-
Strefa klienta
-
Skontaktuj się z nami
Ze stroną 18gifts.pl identyfikującym się o numerze Nip 8661745882 oraz Regon 520072468 możliwość kontaktu odbywa się za pomocą adresu e-mail biuro@18gifts.pl lub pod numerem telefonu +48535974531 w godzinach 10-12. Zwykle na wiadomości wysłane na naszą skrzynkę pocztową odpowiadamy natychmiast.
Adres do zwrotów :
ul staszowska 17 28-220 Oleśnica
Dane firmy:
ADRIAN ZIEMAN
NIP: 8661745882
Podstawowe pytania do sklepu internetowego:
Jaki jest numer konta bankowego sklepu internetowego 18gifts?
Bank: Alior Bank 09 2490 0005 0000 4000 8941 1763
Chciałbym zwrócić produkt lub oddać na gwarancję, gdzie mam wysłać reklamacje i skąd mam wziąć wzór odstąpienia?
Wzór odstąpienia od umowy znajdziesz na /Regulamin 18gifts.pl, a adres korespondencyjny strony to staszowska 17 Oleśnica 28-220 Polska
Jak szybko otrzymam moją przesyłkę ?
Wszystkie gadżety wysyłamy do państwa natychmiast. Zazwyczaj jest to 1-2 dni robocze. Z powodu nawiązania współpracy z hurtownią czas przesyłki może się wydłużyć do kilku dni, jednak w takim przypadku informujemy naszego klienta o zaistniałym fakcie.
Adres do zwrotów :
ul staszowska 17 28-220 Oleśnica
Dane firmy:
ADRIAN ZIEMAN
NIP: 8661745882
Podstawowe pytania do sklepu internetowego:
Jaki jest numer konta bankowego sklepu internetowego 18gifts?
Bank: Alior Bank 09 2490 0005 0000 4000 8941 1763
Chciałbym zwrócić produkt lub oddać na gwarancję, gdzie mam wysłać reklamacje i skąd mam wziąć wzór odstąpienia?
Wzór odstąpienia od umowy znajdziesz na /Regulamin 18gifts.pl, a adres korespondencyjny strony to staszowska 17 Oleśnica 28-220 Polska
Jak szybko otrzymam moją przesyłkę ?
Wszystkie gadżety wysyłamy do państwa natychmiast. Zazwyczaj jest to 1-2 dni robocze. Z powodu nawiązania współpracy z hurtownią czas przesyłki może się wydłużyć do kilku dni, jednak w takim przypadku informujemy naszego klienta o zaistniałym fakcie.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny